Naar de startpagina

KANTOOR & ARCHIEF

Van nieten tot kopieerpapier en van een brievenbakje tot ordnerdozen, ieder bedrijf heeft kantoorartikelen en archiveringsmiddelen nodig. Profipack Verpakkingsmaterialen heeft de belangrijkste kantoorbenodigdheden voor jou geselecteerd. Snel besteld vanuit jouw bureaustoel! Zo staat je werkplek er altijd netjes en geordend bij.


BEST VERKOCHTE kantoorartikelen en archiveringsmiddelen

Double A Paper A4 kopieerpapier 80g wit - 500 vel
Double A Paper A4 kopieerpapier 80g wit 500 vel
  • 80 gram
  • 500 vellen
Artikelnummer: 130305

Op voorraad

1 € 5,60

5 € 5,20

30 € 5,00

60 € 4,85

200 € 4,50

Vanaf
€ 4,50
Kartonnen enveloppen Premium - 335 x 500 x 0-50mm (100 st)
Kartonnen enveloppen Premium 335 x 500 x 0-50mm (100 st)
  • Variabele vulhoogte tot 50mm
  • Gemaakt van massief karton
Artikelnummer: 275111

Op voorraad

1 € 93,00

3 € 87,00

5 € 84,00

10 € 79,00

20 € 75,00

Vanaf
€ 75,00
Kartonnen koffiebekers bruin - 180ml (2.500 st)
Kartonnen koffiebekers bruin 180ml (2.500 st)
  • Duurzaam
  • Geschikt voor elke koffiemachine
Artikelnummer: 991205

Niet langer beschikbaar

1 € 54,50

3 € 51,50

6 € 49,50

12 € 47,50

Luchtkussenfolie zakken - 250 x 400mm (200 st)
Luchtkussenfolie zakken 250 x 400mm (200 st)
  • Sterke zelfklevende strip
  • Beschermt tegen schokken en stoten
Artikelnummer: 301457

Op voorraad

1 € 58,30

2 € 52,90

4 € 51,30

7 € 49,70

Vanaf
€ 49,70

GEORDEND EN OPGERUIMD

Stapels met documenten zijn geen uitzondering bij een bedrijf. Daarom is het belangrijk om alle documenten op de juiste manier te ordenen en op te bergen. Dit geeft overzicht in de documentatie van jouw bedrijf. Alle documenten kunnen worden opgeborgen in ordners met tabbladen. Op deze tabbladen kun je gericht aangeven welke documenten zich in de ordnermap bevinden. Met de archiveringsmiddelen van Profipack heb jij je documentatie in no-time op orde!

Tip: Zorg dat je alleen recente documenten in een archiefkast hebt staan. Zo blijft jouw documentatie overzichtelijk. Zodra een map met documenten gedateerd is kun je deze opbergen in een archiefdoos. Deze archiefdozen kun je op een andere plek opslaan, zodat het geen onnodige ruimte inneemt. Ook kun je archiefdozen goed gebruiken voor het verzenden van ordnermappen.

ALLES VOOR jouW WERKPLEK

Naast een bureau, een bureaustoel en een ladekastje zijn er nog veel meer bureauaccessoires onmisbaar op een kantoor. Zo kun je bijvoorbeeld met een brievenbakje inkomende en uitgaande post sorteren.  Daarbij kun je met een nietmachine papieren gemakkelijk aan elkaar vast nieten, zodat documenten niet rondslingeren. Verder hebben wij ook scharen, punaises, paperclips en perforators in het assortiment. Zelfs voor de kleinste kantooraccessoires ben je bij Profipack aan het juiste adres! 

ZEG HET MET PAPIER

Een kleine notitie achterlaten voor je collega? Zeg het met een memo! Met de handige memoblokken van Profipack kun je gemakkelijk notities achterlaten op de werkplek van een ander of op je eigen bureau. Daarnaast hebben wij ook schrijfblokken voor het maken van grotere notities.

Werkt jouw bedrijf veel met facturen, dan is kwaliteitspapier geen overbodige luxe. Ons A4-printpapier is hagelwit kopieerpapier met een gewicht van 80 gram. Zo komen jouw documenten altijd met de hoogste kwaliteit uit uw printer gerold. Naar onze mening kun je niet genoeg papier hebben. Daarom verkopen wij ons kwaliteitspapier ook in een maxi-verpakking.

Wilt je post netjes afleveren bij jouw klant, dan wil je geen vouwen in uw papier. Daarom hebben wij vele maten enveloppen in het assortiment. Zo kun je post op A4-formaat netjes verzenden naar uw klanten.


Veel gestelde vragen over KANTOOR & ARCHIEF

Hoeveel postzegels er op een brief moeten is afhankelijk van het gewicht en het formaat van de brief. Op een brief tot 50 gram hoeft maar één postzegel. Een brief tot 100 gram moeten twee postzegels en op een brief van een kilo moeten maar liefst 5 postzegels. Een Non prior postzegel kost gemiddeld €1,19.

Het is mogelijk dat een post-it niet meer blijft plakken als deze op de verkeerde manier van het blokje wordt gehaald. Een post-it moet namelijk van links naar rechts van het blokje worden gehaald. Zo voorkom je dat de plakrand gaat krullen en de post-it niet meer goed plakt.

In een A3-vel passen twee A-4 vellen. Een A-3 vel is dus eens zo groot als een A-4 vel.