KANTOOR & ARCHIEF

Profipack Verpakkingsmaterialen biedt een selectie van essentiële kantoorbenodigdheden, van nietjes tot kopieerpapier en van een postvak tot ordners. Bestel snel en gemakkelijk vanuit je bureau voor een nette en georganiseerde werkplek.


BEST VERKOCHTE kantoorartikelen en archiveringsmiddelen

Double A Paper A4 kopieerpapier 80g wit - 500 vel
Double A Paper A4 kopieerpapier 80g wit 500 vel
  • 80 gram
  • 500 vellen
Artikelnummer: 130305

Op voorraad

1 € 6,15

5 € 6,10

30 € 5,95

60 € 5,75

200 € 5,15

Vanaf
€ 5,15
Kartonnen enveloppen Premium - 335 x 500 x 0-50mm (100 st)
Kartonnen enveloppen Premium 335 x 500 x 0-50mm (100 st)
  • Variabele vulhoogte tot 50mm
  • Gemaakt van massief karton
Artikelnummer: 275111

Op voorraad

1 € 99,50

2 € 97,50

4 € 93,50

10 € 85,50

20 € 75,00

Vanaf
€ 75,00
Kartonnen koffiebekers bruin - 180ml (2.500 st)
Kartonnen koffiebekers bruin 180ml (2.500 st)
  • Duurzaam
  • Geschikt voor elke koffiemachine
Artikelnummer: 991205

Niet langer beschikbaar

1 € 54,50

3 € 51,50

6 € 49,50

12 € 47,50

Kartonnen tijdschriftcassette A4 - bruin (20 st)
Kartonnen tijdschriftcassette A4 bruin (20 st)
  • Stevig karton
  • Geschikt voor A4+ en documenten
Artikelnummer: 271552

1 -2 weken

1 € 32,50

2 € 29,90

4 € 24,65

8 € 19,45

16 € 16,85

Vanaf
€ 12,95

GEORDEND EN OPGERUIMD

Het is belangrijk voor bedrijven om hun documenten op een efficiënte en georganiseerde manier op te slaan. Met de oplossingen van Profipack, zoals ordners met tabbladen en archiveringsmateriaal, kun je jouw documenten snel en gemakkelijk ordenen. Een tip is om alleen actuele documenten in een archiefkast op te slaan en oudere documenten in archiefdozen op te bergen die op een andere locatie kunnen worden opgeslagen. Deze dozen zijn ook geschikt voor het verzenden van documenten.

ALLES VOOR jouW WERKPLEK

Er zijn tal van items die onmisbaar zijn in een kantoor, zoals een postvak voor inkomende en uitgaande post, een nietmachine voor het vastnieten van documenten, en kleinere benodigdheden zoals scharen, duimspijkers, paperclips en perforators. Profipack biedt een breed assortiment van deze kantooraccessoires, zodat je alles in huis hebt voor een efficiënte en georganiseerde werkplek.

ZEG HET MET PAPIER

Memoblokken zijn een handige manier om snel en gemakkelijk notities achter te laten voor collega's of om notities te maken voor jezelf. Profipack biedt ook grotere notitieblokken voor grotere notities. Voor bedrijven die veel facturen gebruiken, is ons kwalitatief hoogstaande A4-printpapier met een gewicht van 80 gram een must. Wij verkopen dit papier ook in bulk om ervoor te zorgen dat je nooit zonder papier zit. Onze enveloppen zijn ook van hoge kwaliteit en beschikbaar in verschillende maten, zodat je post netjes naar klanten kunt versturen.


Veel gestelde vragen over KANTOOR & ARCHIEF

Hoeveel postzegels er op een brief moeten is afhankelijk van het gewicht en het formaat van de brief. Op een brief tot 50 gram hoeft maar één postzegel. Een brief tot 100 gram moeten twee postzegels en op een brief van een kilo moeten maar liefst 5 postzegels. Een Non prior postzegel kost gemiddeld €1,19.

Het is mogelijk dat een post-it niet meer blijft plakken als deze op de verkeerde manier van het blokje wordt gehaald. Een post-it moet namelijk van links naar rechts van het blokje worden gehaald. Zo voorkom je dat de plakrand gaat krullen en de post-it niet meer goed plakt.

In een A3-vel passen twee A-4 vellen. Een A-3 vel is dus eens zo groot als een A-4 vel.